RD - Servis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD - Servis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL

Systémové číslo NEN

N006/21/V00009657

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00009657

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 04. 2021 13:00

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 05. 2021 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Vlach

E-mail

vlachj@army.cz

Telefon 1

+420 973404522

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Servis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 36 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou nabídkovou cenu". Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 - "Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 2 – „Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou cenu za ostatní náklady dle přílohy č.2". Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 3, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND ( 12 měsíců na pryžové a repasované ND ) a 12 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena stanovená v příloze č.1 a v příloze č.2 bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte ceny zadané do el. nástroje. Tyto ceny nemůžou být upraveny ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené celkové ceny, ceny za ostatní náklady a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Kód z číselníku NIPEZ

43200000-5

Název z číselníku NIPEZ

Stroje pro přesun zeminy a výkopy a s nimi spojené části

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

43200000-5

Název z číselníku CPV

Stroje pro přesun zeminy a výkopy a s nimi spojené části

Název předmětu

Servis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna objednatele; Místo plnění lze změnit z důvodu případného provedení servisního výjezdu do místa nasazení opravované techniky na základě vystavené výzvy k rámcové dohodě ze strany objednatele.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailServis, údržba a oprava techniky DOZER PÁSOVÝ D6K XL43200000-5Stroje pro přesun zeminy a výkopy a s nimi spojené části

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail17. 09. 2024 22:14Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 06. 2021 14:18Uveřejnění účastníků
Detail01. 06. 2021 14:18Uveřejnění výsledku
Detail24. 05. 2021 09:50Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail21. 04. 2021 13:00Uveřejnění zadávacích podmínek